Communicatie

Veel aandacht besteden we aan communicatie. Hiermee bedoelen wij, dat goed en regelmatig overleg met onze opdrachtgevers en medewerkers, het niveau van onze dienstverlening op peil houdt. Ook vinden wij regelmatige en goede controle op al onze servicelocaties vanzelf sprekend. Door het voortdurend coachen en motiveren van onze medewerkers, kunnen we iedere dag weer topprestaties leveren.

Goed schoonhouden valt en staat met de keuze van de juiste schoonmaakmedewerker en goede communicatie. Daarom heeft u bij ASD Multiservice altijd een vast aanspreekpunt, waar u met uw vragen terecht kunt. Tenslotte moeten wij schoonmaken volgens de met u gemaakte afspraken. Korte lijnen, openheid en slagvaardigheid van laag tot hoog, zijn dan ook van essentieel belang.

Logboek

Onze medewerkers zijn zeer flexibel inzetbaar en werken vaak buiten kantoortijden. Omdat u dan zelf niet altijd aanwezig bent, stellen wij elke klant een logboek beschikbaar. Hierin kunt u opmerkingen en notities achterlaten. Onze medewerkers gaan hier direct mee aan de slag.

Vast evaluatiemoment

Wij maken regelmatig een aparte afspraak met u voor een persoonlijk overleg. Daarin bespreken we de dienstverlening en vragen u die te beoordelen inhoudelijk én met rapportcijfers. Zo is in één oogopslag duidelijk hoe wij naar uw mening scoren en waar wij wellicht een tandje bij kunnen zetten.